niedziela, 13 maja 2012

Chciałbym opowiedzieć swoje życie kelnerowi (42)

   Minął tydzień pobytu w Saratoga Oaks Lodge a mi zaczynał doskwierać brak przygód. No bo w końcu przyjechaliśmy tu w wiadomym celu, o czym chyba moi koledzy zapomnieli, prawda? No właśnie. Spójrzcie no, pastor był tak bardzo zajęty misją ewangelizacji wczasowiczów, w szczególności młodych wczasowiczek, że nawet nie miał czasu ze mną porozmawiać. - Tak, tak wrócimy do tego wieczorem - próbował mnie zbyć wielokrotnie kiedy akurat mu przerwałem wystąpienie do "zbłąkanych owieczek". Chyba miał mi za to za złe, że próbuje się wcinać, przeszkadzać mu. No tak. To nie poważne. A poważne jest wzięcie mnie jako zakładnika i przetrzymywanie mnie tu na dłużej? Dobra. Postanowiłem zrobić po swojemu i przeprowadzić własne śledztwo. Skoro oni wolą się opierdalać, to ich sprawa. Mi zależy na tym, żeby sprawę doprowadzić do końca.
   Gdy odbierałem pickupa z warsztatu zapytałem wprost Degusti'ego: - Wiesz, ty znasz tą okolicę jak własną kieszeń, nie mógłbyś mi doradzić gdzie tu się mieści jakaś stacja badawcza, może coś słyszałeś czy coś budują na odludziu? - spojrzał na mnie ze zdziwieniem.- W Cupertino jest stacja meteorologiczna, o innej nie słyszałem. Zresztą każde miasto ma. I Saratoga, i Los Gatos i inne - odparł. - A może nazwisko Fergusson jest ci znajome? - spytałem. - Czekaj, sprawdzę w bazie danych w komputerze. Możliwe że robił u nas przegląd techniczny.- chwila ciszy i..- Jest! Jorgen Fergusson. Ford Mustang GT 5 litrowy silnik V8 rozrząd DOHC 4 zawory na cylinder 417 KM 529 Nm o kurczę niezła fura! Wymiana przednich tarcz hamulcowych marki Brembo 10 lutego 2005r na kanale 2, kierownik zmiany Steve Mckortney. Spójrz, jest fotografia z tablicą rejestracyjną z San Jose. Mechanicy nie mogli się oprzeć i cyknęli mu parę fotek na parkingu. Brawo chłopcy - ucieszył się a ja razem z nim -Myślisz że jeszcze tutaj wróci? - spytałem. - Wróci. Sądząc po stanie hamulców facet lubi sportową jazdę. Gdzie mu się tak śpieszy? - pytanie zawisłą w powietrzu - Też bym chciał wiedzieć... cdn


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz