poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Przesłanie

Apartament Bradeniowskiego i dzieła przy nim powstałe stanowią klucz do prawdy. Prawda stanowi główny element układanki do zrozumienia sensu życia. Życie miało skończyć się już bardzo dawno temu, ale póki miałeś ściany, ograniczałeś się do kilku scen, epizodów, nie wykraczając poza układ, który sam stworzyłeś. Stworzyłeś go dzięki mnie, bo ja nadałem ci formę, ulepiłem z gliny, dałem ci skrzydła, które chwilę potem ci podciąłem, żebyś mógł powstać i na nowo się piąć ku górze mając za sobą kilka nieudanych prób wyzwolenia się z zaciśniętej liny wokół szyi. Szyja Bradeniowskiego kręci się jak dobrze naoliwiony mechanizm, we mgle, we śnie łatwiej ci będzie odnaleźć się. Cztery ściany, a może pięć, leżysz sam, butelka, szklanka, żarówka świeci słabo zasłania cie płachta, macasz po dupsku się.. żyjesz, majaczysz, drgawki, pocisz się..wody, wody, chcesz wody? nie nie, tobie potrzeba żony. Kobieta o czarnych włosach i niebieskich oczach pomoże tobie, odnajdziesz prawdę i wiarę w sobie. Masz moje błogosławieństwo, idź przed siebie i niszcz zło i wszelakie diabelstwo. 
Twój Ojciec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz